Proč jsem si vybral tak trochu kontroverzní motto? 

Je to jednoduché, každá akce má i svoji reakci. Mým cílem je ve vás probudit touhu a zvědavost uvažovat nejenom nad tím, co děláte a jak, ale také podle pravidla zlatého kruhu, proč to děláte. Kdo ještě neslyšel o zlatém kruhu doporučuji stránku Simona Sineka (je pouze v angličtině). 

Začni s proč? – https://www.startwithwhy.com/

Na začátek mám pro vás pár otázek.

Proč byste měli budovat svoji značku, nikoliv firmu a jak jsem to myslel?

Proč firmy krachují, ale značky se recyklují?

Nechci tady rozvíjet debatu, že i firmu budujeme. Na budování firem jsou více či méně úspěšné postupy a mnoho literatury, ale jak se buduje kvalitní a úspěšná značka na to žádný osvědčený postup není. Je to vždy jen o vás, vašich vizích a strategii, kam se chcete dostat. 

Jeden dokonalý příklad za všechny:

Čím by byla společnost Apple, kdyby se do ní v roce 1997 nevrátil Steve Jobs? 

Zřejmě by už tato firma neexistovala. 

Ale co značka Apple? Myslíte si, že by přestala existovat? 

Věřím tomu, že geniální značka si vždycky najde následovníky a vizionáře, ve kterých probudí touhu pokračovat v jejím odkazu.

Silná a dobrá značka přitahuje lidi a zákazníky.

Proto tvořte silnou a kvalitní značku s vizí, jež přitahuje do vaší firmy kvalitní lidi, kteří dávají vaší firmě obrovský potenciál růst. Není to tím, co firma vyrábí a jaké produkty poskytuje, je to tím, jak ji vnímají jako zákazníci. 

Značka není logo, je to pocit, který vnímáte jako zákazník, při vyslovení značky a vizualizaci jejího loga. 

Proto věřím sloganu: Buduj značku, nikoliv firmu.