Vize vaší značky

 

Každý člověk, nebo společnost tvořící svoji značku, chcete-li identitu pocitu zákazníka, potřebuje silnou počáteční vizi. Ale co je to ta vize ? Je to sen, který máte a znamená to kým chcete být a jak chcete změnit myšlení zákazníků, potažmo všech lidí, které oslovíte. Lidé bez vize možná jsou dobrými stratégy, ale nikdy nedojdou dále než na hranici svých vlastních možností. Vizionáři na rozdíl od stratégů si nedávají limity. Neexistuje pro ně slovo “nemožné”. Nemožné je pro ně způsob jak hledat řešení a z nemožného udělat realitu. Stratégové bez vizionářů daleko nedojdou. Každý vizionář přes svoje vlohy potřebuje mít vedle sebe dobrého stratéga nebo se jím musí stát. Většinou ho to ale stojí velké úsilí a soustředěnost. často se stává, že tvrdě dopadne na zem, protože velmi často létá v oblacích vysoko a pak padá hodně hluboko. Přesto jak řekl okřídleně americký prezident J.F.Kennedy:

“Miřte na měsíc. I když jej minete skončíte mezi hvězdami.”

Mít vizi je jako mít poslání nebo misi chcete-li. Vize je pocit, že už jste tu věc dokázali, že už jste tam kam jste si přáli dojít. Na rozdíl od snu, který vás nikam nevede a nemá žádný smysl. Vaše značka potřebuje vizi, která bude jasně napsána a definována. Je to stejné jako pro stratéga podnikatelský plán ale vize je něčím více zvláštním. Dává vám křídla a poselství se do dané věci pustit a dělat ji nejlépe na světě. Na světě jsou spousty společností bez vize. Nikam nemíří a nemají cíl. jen existují protože je po jejich produktech poptávka. Ano pokud tohle čtete jistě takoví nejste.   

 

Udělejte ze svého podnikání, firmy něco víc co vás přežije, dá dalším lidem možnost žít svoje sny a ztotožní se s vaší vizí. A pokud ještě vaši vizi nemáte nebo nevíte jak na to ?

Začněte žít své sny … stojí to za to. To vám garantuji.