Detektiv Brand seděl jako už tisíckrát ve svém ušáku a díval se ven, jak lehounký sníh padá na siluety města. Snad aspoň dnes bude klid a nebude muset ze svého teplého domova do chladné zimy vyšetřovat další případ. Věřil …

Máte rádi ten klid co přinášejí Vánoce? A vidíte, co se kolem nich děje? Všude na vás útočí značky a jejich pomocníci. Masivní marketing v podobě reklam, abyste si všimli právě jejich produktu. A není to už tak trochu pozdě budovat vztah s klientem tímhle tlakem? Při budování vaší značky nejsou žádná top období ani žádné prázdniny. Je to kontinuální proces. Pokud chcete vaši značku budovat, neříkejte, že začnete od nového roku. Začněte teď! Nemyslete si, že když celý rok budete značku odbývat, tak na konci roku bude stačit jen její naleštění a klienti budou nadšení.

Vaše značka je vztah s klientem. Je to v první řadě práce. Možná jste vyčerpaní. Máte toho dost a říkáte si : “Co to mele pitomec?” Nechci vás poučovat, co máte dělat. To nakonec musíte vědět vy sami. Jen si říkám, že malé ohlédnutí za tím, co jste udělali má být právě teď v Adventu. V klidu si urovnat všechny vaše myšlenky a naslouchat aspoň chvíli sám sobě. Přestat lpět na tlaku a poddat se tichu a klidu. Právě z toho přicházejí ty nejlepší nápady. Ticho a klid nám dodává energii a sytí naši kreativitu. Nejlepší značkou Vánoc je pocit, že věci jsou tak, jak mají být. To jsou ty pravé značkové Vánoce.